If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Малко снимки на пушещата Алга 33 (бившата моя и на колегата realsex)Почнала е да става тва което трябва момчето си е фен ...и все още няма тук регистрация затва реших да кача няколко снимки ..
Приятно гледане
Здравейте колеги от вчера съм горд собственик на колата от заглавието....колата си пуши и явно гори масло ...нямам идея с какво масло е само знам че е 10в40,ако може малко съвети може ли нещо се направи и задължително ли е да е сдухан мотора и основен ремонт едва ли не ...няма ли вариант се закрепи или вариант да го харчи от други неща...
Благодаря предварително на всички взели участие..!!
Колега пробвай със масло HPX 20/50, най вероятно са заминали сигментите, няма да е лошо да го наблюдаваш маслото периодично дали го гори или има теч от някъде.
Колата ще я видим, само пиши утре или когато си свободен. Както ти казах имам останало масло HPX още от Лисан, ще ти го дам. То би трябвало да ограничи пушенето.
Ок Крис да ти кажа можеби в понеделник ще стане тва...но не е решение ма кат се видим исками се да я отворя и после да знам че всичко е ок ....
Дали са сигменти може да са гумичките оптимист съм
Колега, не се хвърляй веднага в приключения!
Мотора може да гори масло от няколко неща.
Неподходящо или старо масло, сегменти и излъскани цилиндри,гумички на клапани и водачи, както и от свещи!
На последното малко му обръщат внимание, а е пряко свързано и със сегментите и цилиндрите.
За това първо смени маслото и свещите и я покарай малко.Може и сегментите да са позапекли, ако не е карана дълго време.
Ако не се оправи, чак тогава взимаш сет гарнитури и семеринги, сегменти и започваш.
Смяна на всички гарнитури, семеринги и гумички, лек хонинг (като няма друго и с шкурка става) и при нужда и смяна на лагерите и си ОК.
Ако в ала е добър, не се хвърляй на шлайфове, че от некадърни такива се потрошиха доста мотори.
Успех!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Ами незнам колеги за 150 км ми изгори някъде към половин литър масло беше на макс и след това на половина...иначе отварям на работещ двигател капачката откъдето наливам масло и от там духа,духа ама не духа масло ми се осеща въздушна струя ,което малко ме успокоява че може само гумичките на клапаните да са заминали-сегментите да са добре..
Иначе не влизам във филми ама кат се свалят главите шлаиф и така гарнитури и т.н. а по изказването може ли тези гумички на клапаните да се сменят без да се свалят главите...иначе като загреее бая си пуши като спра на място... одушавам всички около мен
Колега... квото и да правиш... сваляш мотора... а свалиш лиго няма смисъл само едно нещо да правиш... по твоите думи щом духа юнашката от капачката и гори толкова масло прилична на сегменти. Имай в предвид, че тея 16-ки имат навика да лапат маслото както е до горе много бързо го свалят на средата и учдващо стоят там... поне моята преди беше така... сипваш до горе и за 300км е на средата... след тва до 10 000 не го бара... ама не пушеше. Може и това да погледнеш.. иначе аз наскоро имах разкопчана гуичка на глапан и гореше също толкова зверски масло... ама на мен ми запаше и свеща.... та... мн неща може да са.... замери компресия за да си сигорен.
ако бях на твое място и знам че маслото е по-старо от 2 години и неизвестно какво , сменям го веднага с 10в40 и нови свещи, след това непрекъснато следене на нивото и сваляне на свещите след 200- 300км да се види нагар имат ли. майсторите като видят стара кола и ръгат 15в40 евтино минерално щото на двигателя му трябвало по-гъсто и то след няколко стотин км се почват едни пушаци...
Колега... квото и да правиш... сваляш мотора... а свалиш лиго няма смисъл само едно нещо да правиш... по твоите думи щом духа юнашката от капачката и гори толкова масло прилична на сегменти. Имай в предвид, че тея 16-ки имат навика да лапат маслото както е до горе много бързо го свалят на средата и учдващо стоят там... поне моята преди беше така... сипваш до горе и за 300км е на средата... след тва до 10 000 не го бара... ама не пушеше. Може и това да погледнеш.. иначе аз наскоро имах разкопчана гуичка на глапан и гореше също толкова зверски масло... ама на мен ми запаше и свеща.... та... мн неща може да са.... замери компресия за да си сигорен.
ако бях на твое място и знам че маслото е по-старо от 2 години и неизвестно какво , сменям го веднага с 10в40 и нови свещи, след това непрекъснато следене на нивото и сваляне на свещите след 200- 300км да се види нагар имат ли. майсторите като видят стара кола и ръгат 15в40 евтино минерално щото на двигателя му трябвало по-гъсто и то след няколко стотин км се почват едни пушаци...
И двамата сте много прави!
Само да допълня дж.Стивън, че не само 16-ките, но и другите боксери не търпят много масло.По мои наблюдения , на макс се слага само при смяна с празен филтър. Като се напълни се сваля нивото, но и моята работеше под средата на нивото. Ако е повече, ще си съдере ауспуха, но ще го изхвърли.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
ммм чесно ка кажа другата също е боксер и мен така ми гореше по едно време масло и го задържаше на средата ама се наложи да влезе в бокса и след това като го сменям слагам над максимума и него пипа грам за 10 000 км
искам просто да кажа че не е нормално да го гори...но пък 145 гореше ама не пушеше не така като дизел..
Comment